.: AYAT SERIBU DINAR :.

.: AYAT SERIBU DINAR :.

Tuesday, March 23, 2010

Photo Cakes - Kek dengan Edible Image -- Terbaru di Butter and Vanilla !!!

Salam Sejahtera buat pengunjung setia Butter and Vanilla..Kini diperkenalkan produk terbaru kami selain dari Kek Hantaran dengan Method Steam Buttercream..

PHOTO CAKES - KEK DENGAN EDIBLE IMAGE

Seperti Kek Fondant kan? Inilah kelebihan menggunakan teknik Steam Buttercream..
Sesuai sekali menggunakan teknik ini untuk kek hari jadi kanak kanak, yang mana frostingnya tidak terlalu manis dan kesemua bahagian kek boleh di makan oleh adik adik kecil termasuk Edible Image nya sekali. Ha..berbaloi baloi dengan nilai wang ringgit yang anda keluarkan untuk si kecil yang tersayang.. apa lagi ? Cepat hubungi Nurul di Butter and Vanilla..

Para Pelanggan Yang Dihormati, setiap kek yang dengan permintaan Edible Image akan dikenakan bayaran tambahan kerana image ini perlu di tempah terlebih dahulu dan jika anda mahu gambar anak anda bersama karekter kartun yang disukainya, ditulis nama dsb, bermakna diedit... Bayaran lebih akan dikenakan..sedikit mahal dari Edible Image biasa..

Apa lagi ? Jangan berlengah lagi..ceriakan si manja anda dengan kek yang sedap dan cantik di pandang ini..
Hubungi Nurul di Butter and Vanilla..


PROMOSI...

JUALAN TERHANGAT DI BUTTER AND VANILLA !!!

Sehingga Akhir Bulan Mei 2010..
Butter and Vanilla akan membuat potongan harga untuk Photo Cake - Kek dengan Edible Image..iaitu RM 90 ( kek span vanilla atau coklat berukuran 8 inci ) harga tidak termasuk Edible Image.

Hubungi Nurul di Butter and Vanilla...

No comments:

Related Posts with Thumbnails